Nk1984 Merhaba,23 haftalık hamileyim,bugun detaylı ultrasonda plesanta kireçlenmesi olduğunu öğrendim.Çok ileri duzeyde değilmiş cok sukur ama takip edilmesi gerekiyormus.Başına boyle bisey gelen varsa paylaşımlarınızı bekliyorummmm
AygyulSina Nk1984 36 haftada ogrendim kireclenme oldugunu her 3 gunder bir doppler utrasona girdin 38 haftadada geldi bizim minik
haticenur1 Nk1984 Bn ilk gebeligimde yasamistim canım seni korkutmak istemem ama bilgilendirmek amaclı yazıyorum bu şekilde ve de suyunda azaldı için 8 aylik doğum yaptım ve sadece 2 kilo doğdu bebeğin plesenta yaşlanması bebeğin yeterli beslenmesini engelliyor dr bilgi vermedi mi
dide86 Nk1984 bir kız var dı ben ondan ya yaşlanması yada kireçlenmesini duymuştum burda birazdan görür inş
Nk1984 AygyulSina senin ne guzel geç başlamış kireçlenme,tehlike yaratmamıstır o yuzden.Benim ki biraz erken basladığı için tedirginlik var ama Rabbim büyük insallah problem olmadan tamamlarız biz de sureci☺️
AygyulSina Nk1984 korkutmak istemem ama suyum azalmaya başlamıştı insallah saglikla tamamlarsin kontrollrrini hic aksatma
Nk1984 haticenur1 gecmis olsun canım,doktorum bilgilendirdi ama takip edeceğimiz bi surec dedi,duruma gore hareket edicez dedi.Benim 17 haftalık bi kaybım var oncesinde,endiselendirmek istememistir belki de.Sizin kacıncı haftada basladı kireclenme??
haticenur1 Nk1984 canım hafta olarak net hatırlamıyorum 7 aya girmiştim hem kireçlenme başladı hem suyum azalmaya başladı zaten bir ay icindede hem suyum tamamen bitti hemde plesenta tamamen çürümüştü 3 günde bir kontrole gidiyordum yine kontrole gittim acil olarak doğuma alinmistim
AygyulSina Nk1984 bir haftaya kalmadan basladi ama suyum azaldi durdu dahada azalma olmadi bunuda sorun görmediler hani azalmaya devam etmedigu icin