Derosse Masalceylan Çook güzeelmiişş 😍❤️ allah analı babalı büyütsün miniği sizede sağlık versin. Anladığım kadarıyla doğumunuz kolay oldu sorum olucak 🤗 ilk doğumunuzmu ve normal doğum daha kolay olsun diye uyguladığınız şeyler varmıydı acaba
Masalceylan Derosse çok sağol cnm darısı başına doğumun ilk doğumuma göre kolay oldu evet çok şükür ekstra yaptığım bisey yürümek oldu sanırım ve egzersizler oldu çok yormadan muhakkak düzenli olarak yapın derim
Masalceylan Duygupss düzenli sancılarım yoktu ilk başta on dakikada bi geliyordu sonradan beş dakika en sonda bir dakikaya düşüyor oda zaten doğum yaklaşınca oluyor
Duygupss Masalceylan merhaba dün nst ye girdim gece sancılardan 3 sancı çıktı çok güçlü değil daha kötüsü olacak dedi ebe ve 3 cm açıklığım var evde geçirmek istedim bu süreci doğru yapmışmıyımm hastaneye gideyim mi