Yazma sırası bende kızlar bugün saat dört buçukta suyum geldi ama gerçekten de hissediliyormuş uyurken farkettim çünkü altıma kaçırıyorum sandım ama baktım ki akmaya devam ediyor tutmak istesemde geliyor tabi biraz telaş yaptık ben ilkte çok acele etmek istemedim evi toparladım duşa girdim eksiklerimi tamamladım ve çıktık hastaneye gelirken de çok umutluydum tabi kesin açılmam çoktur diye ama ilk girişimde bi cm bile yoktu dogumhanw dolu olunca nstde bi sure beklettiler beni sonra yukarı alındım bi yarım saat geçmiştir en fazla orda da açıklık bakıldı bi anda 5 cm dedi doktor hepimiz şaşırdık tabi çok sancım yoktu çünkü açılma beni şaşırttı 6 buçuk gibi çıktım dogumhaneye 11 doğdu oğlusum çok şükür sadece sizlere bir tavsiyem var bi süreçte doğsun diye kendinizi çok yormayın ben biraz abartmıştım son zamanlar halim yoktu ayakta uyuyordum herswy yerinde güzel ama faydası da fazlasıyla var tabiki bütün bekleyen annelerimize hayırlı güzel kolay doğumlar dilerim hepiniz için de
Dua etttim 🤲🥰