ylnydgd Canım tam anneden beslenmese de ilk haftalar rahim içi sıvılardan beslenir bebek, bu da yine annenin yediği besinlerden ve kan değerinden geliyor tamamen bunu dışlayıp rahat ye demek yanlış olur bence.. Gebelikte çok kısıtlamak evet bana da göre de yanlış canı çeken azar azar yesin ben öyle yapıyorum 😄