Kubra_0711 ilk 3 ayda bebek anneden beslenmiyo oyle aman aman dikkat ettim diyemem o yizden. Ama ben yinede hergun olmasa da bebegin gelisimine katki saglicak seyler, tutunmasina katki saglicak yicekler yedim. Hamileligim boyunca cogu zaman her sabah avokado yemege calistim hem bebegin tutunmasina yardimci oluyomjs hemde folik asit degeri cok yuksek oldugu icin. (İsterseniz her sabah avokado da yiyebilirisnjz en azindan folik asit almis gibi olursunuz) ayrica hergun muz da yemeğe çalıştım hem saglikli oldugu icin hemde bebege kilo aldirdigi icin. Ben bu dediklerimi gebeligimi ilk ogrendgim gunden sonra uygulamaya calistim genel olarak.