Serays eşiniz ne hissediyo peki 😀 az önce başka bir postta erkek hisseden tüm kadınların eşlerinin kız hissettiği ve sonucun kız olduğu konuşuldu. Benim eşim de ben oğluşum diye severken “o kız” diyodu 😀 bugün kız olduğunu duyunca biraz sevinmedim desem yalan olur 🙈 hayırlısı sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah :)