Handebeyza 11+4’te ikilide büyük ihtimal erkek denmişti. Bugün 15+0’da kız olduğunu öğrendim. O zamandan beri oğluşum diye severken bugün bi garip oldum 😀 tabi ki cinsiyet asla önemli değil, hatta kız çocuklarına ayrı bi bayılırız eşimle, ama insan yine de bi garip oluyo. Siz siz olun kendinizi alıştırmayın 😂