39+2 dün sabah 2.sezeryan doğumum oldu. Doktorum 39 demişti ama 2 gün sonra ya aldım benim de doğum günümdu diye ☺️ Bir sıkıntı çıkmadı. Öncesinde kasılmalar yaşadım , yalancı sancı dedikleri şeyi de ama bir sıkıntı olmadığı sürece içeride kalabilir korkmayın ☺️🌸