Kızlar selamm 🌸 36+1 haftalık hamileyim. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Gün verir diye düşünüyordum aslında, aklımda da 38+3 yani 1 Eylül vardı. Ama doktorum herhangi bir aksilik olmadığı sürece 39u bitirelim diyor. Biraz vücut yalancı da olsa sancı çeksin, rahim incelsin, çocuk hazır olsun doğmaya dedi. Hem benim için hem bebek için daha sağlıklı olduğunu düşünüyor, özellikle de ilk doğum olacağı içinmiş. Bebişin gelişimi de iyi hatta çok şükür önde gidiyor uzun zamandır yani onunla alakalı değil beklemek istemesi. 39.haftada planlı sezaryen yapan var mı merak ediyorum nasıldı süreciniz? 💐🥰