sinemm22 Önceden kefiri hiç denememiştim sade kefir aldım tadı bozuk gibi ya normalde de öyle mi tadı şeftali bal falan shake yaptım yok yine aynı kakaolu yaptım öyle de aynı nasıl içicem bilmiyorum
papatyakokulugece sinemm22 içmek zorunda değilsiniz ki kilo aldıran baska şeyler de var onu yiyin için tahın mesela
Nrdnkrts sinemm22 sade içim kefirden başka içemiyorum bende değişik geliyor çok fazla içmem zaten arada bi yoksa herseyin fazlası zarar. Kaşar ceviz yumurta tahin güzel kilo yapıyor bebişe
ilaydasokman sinemm22 altınkılıç deneyebilirsiniz. Normalde de çok sevdiğim için bu süreçte zorlamadı beni . Meyveli tüketmeyin bence onu yerine evde kendi taze meyvelerinizden ekleyebilirsiniz içine daha sağlıklı olur sizin için
buket1508 İçim markanın kefiri digerlerine kıyasla bı tık daha içilebilir denemediyseniz deneyin derim
sinemm22 papatyakokulugece Doğrudur yiyorum tabiki de ben smoothie gibi ara öğün olarak kefir içmek istiyordum başka alternatifler denerim artık
Seyda-06 sinemm22 bende sadece sade kefer içebilirim meyvelileri hiç sevmem. Ama tadı yoğurttan daha ekşimsi olur yoğurt gibi yumuşak bi tat beklemeyin zaten bozuksada taşar açtığınız gibi mayalanır gibi
sinemm22 Seyda-06 Ya böyle ağzımı büzüştürdü delik delik oldu sanki ağzım son kullanma tarihi daha vardı ama bilemedim gerçek tadı mı öyle falan diye kullanamadım
zynpknt sinemm22 insanın ağzında asit gibi tat bırakıyor maya tadı sanırım ben hiç sevmiyorum doktora söylemiştim normalde yiyip içmediğin bişeyi ekstra yiyip içmene gerek yok demişti
0Berfin0 zynpknt normalde hiç sağlıklı beslenen biri değilim kendimi bazı şeylere zorlmamazsam yavrum içerde gelişemez 😂😂
Fuunndaaa Sade kefirlerin hepsi ekşi olur zaten, eker hariç diğer markalar güzel eker biraz yoğurt havasında bir kefir
0Berfin0 sinemm22 altınkılıç alıyorum ben de tadı zaten kendiliğinden bi tuhaf ekşi desem tam eşki değil yoğurt mu belli değil 😂 muzla birlikte tepeme dikiyorum ben de yoksa içilmiyor