Seyda-06 Zeynep0742 aa bi bakayım kayınbabam da getirtmiş dünya para verip urfadan mı ne tereyağ demeye bin şahit ister sana yağ bile daha lezzet veriyor
Seyda-06 1tosbikannesi hiç bişeyden tat alamıyorum ağzımda metalik tat gitmiyor bi türlü bence damağımı da etkiliyor ya 😁
cakirbebek zynpknt bendd istiyor en azindan bilindik yerden alalim 2 kilo istiyorum Tekirdağ göndereblir misiniz
Seyda-06 zynpknt hakiki tereyağına 400 iyi bence canım yani market ürünleride nerdeyse o kadar gönderim olursa önümüzdeki ay senden alabilirim bi aydınlat bizi 😁
Fuunndaaa En iyisi kaymaktan tereyağ yapmak, bir çok markayı denedim bir çoğunun margarin kokusu var tereyağ kokusu yok maalesef
zynpknt cakirbebek bilmiyorum ki gönderebilir miyiz normalde kargomuz yok taze ürünler olduğu için bu havada erir heralde gelene kadar ama bi sorayım babama
cakirbebek zynpknt buz aküleri oluyor ama hic kargo yapmadiysaniz guzelce saglama almak gerek bi sorun bakalim
zynpknt Seyda-06 yani övmek için söylemiyorum zaten belki de gönderemem ama bir müşterimizin oğlu gıda mühendisliğinde okurken hocalarına götürüp inceletmiş hocaları bunu nerden buldun falan demişler kadın gelip anlatmıştı
tahamommy Seyda-06 genelde trabzondan getirtmeye çalışıyorum ama imkanım yoksa kebir tek kelimeyle yak biraz ekmek ban ye o derece 🤤
Seyda-06 Serap09 ben baktım şimdi nişasta yazmıyor inek sütü kreması tereyağ kültürü ve renklendirici beta karoten yazıyor sadece bu renklendiricide meyvelerden elde ediliyormuş ve vücutta ihtiyaç olduğunda a vitaminine dönüştürülüyormuş