Benm ilk kızım 6 yaşına kdar tekti bşka şehirdeyiz akraba yok apartmanda yaşıtı yok hep tekti oyun parkına gdioduk kardeşi olanlar oyunu atılıodu tadını çıkarıyodu bnm kız hep napıcağnı bilmiodu çnkü hiç arkdaşı olmadı 6 yaşnda kardeşi oldu şmdi 1buçk yaşnda bazen kıskanıyor bazen oyun oynuyolar güzel geçio keşke daha önce olsaymış kardeşi yalnız bi çock olmazdı okulda bile arkadşlık kurarken zorlanıyo belki yapısaldır bilmiorm ama iki çock mutlka olmalı 3 den snrası tercih olmalı bnce