@Lamraaa kesim tabii ki yapılabilir, kesilmez diyenlere bakmayın batıl inanç. Yok aklı kıt olurmuş falan filan hikaye yaniii☺️ boya konusunda da net bilimsel bir açıklama yok zararı vardır diye. İlk 3 ay tabii ki hiç düşünmeyin ama sonrasında çok takılacaksanız bu duruma boyata bilirsiniz. Dr’lar genel olarak anneye bırakıyor bu durumu . Benimki nasıl istersen ama tavsiye etmiyorum tabii ki dedi. Bende boyatmadım 9 aydır. Belli süre saç maskarası, spreyi falan kullandım sonra alıştım beyazlara. 37+2 deyim. Bebeğimi doğurup 40mız çıkınca saç boyatacağım bu kadar boyamamışken de saç rengimi değiştireceğim hatta ☺️