Lamraaa ben saç boyamadığım için çok araştırmadım ve danışmadım ama amonyaksız boya ile fazla dibe temas etmeden izin veriliyor diye duyuyorum hep ,saç kesme konusu ise batıl inançtan başka bir şey değil kesmemizde hiçbir sakınca yok doktorum da kesebilirsin dedi bilimsel ya da dini açıdan da bi sakınca yok ama kurt düşürdüler içime çevremdekiler çok kesmek istesem de kesemiyorum ve bunu bana aşılayanlara gıcık oluyorum son ayım kaldı nasipse işim gücüm yok gibi bu sıcakta gür,uzun ve birbirine sürekli karışan saçlarımla uğraşıyorum bi de 😏🙂↔️😒