Bus-ra590 dedimolabilirrr kaçıncı aya kadar kullandınız bende meme mama gidiyorum kaşıkla veriyorum şuan da
dedimolabilirrr Bus-ra590 biz 6qy kullandık yanlış hatırlamıyorsam sonra 6+ olan biberona geçtik oğlum 8 ay emdi ve mama da yedi arada bu başlıkla hiç meme reddi yaşamadık biz emziğini de doğar doğmaz vermiştim oğluma aventin aynı hemen tutmuştu
tonymontana 2cocuk2kopek biberonu ters cevirdiginizde kendiliginden akiyor bu da bogulma riski olusturuyor bende de var bu damlatma yaptigini gorunce goc kullanmadim avent kullaniyorum oneririm😊
2cocuk2kopek tonymontana aventte var memnun kalmadım ondan çekemiyor yenidoğan ağırlığı çok dar neredeyse hiç akmıyor . Ekstra mama falan yapıldığında kapakta oturma sorunu var aventte kapaktan akıtma yapıyor maalesef bunun yavaş akışı daha iyi daha rahat emiyor
tonymontana halitefe 5 aydir kullaniyorum avent serisini hic problem yasamadim olay en yumusak ucsa bibs markasini oneririm kaucuk oldugu icin baya yumusak🙃
halitefe tonymontana bebeklerin tercihi aslında bu durum biraz ama hala diyorum tecrübem ve çocuğumun rahat emdiği lansinoh oldu sizin ki Philips olmuş ama bu demek değil ki bu daha iyi şu daha kaliteli tercih diyelim yarış yapacak bir durum yok iki güzel marka
tonymontana 2cocuk2kopek yanlis baslik ve yanlis kaoatmadan kaynakli olabikir 5 tane avent biberonumuz var dediginiz skntlari hic yasamadim
2cocuk2kopek tonymontana yenidoğan 0 numara başlık farklı başlık yok zaten o şekilde satılıyor . Ben kidste bi kaç kişide daha duydum maalesef
Leyli44 Nz1 mamajoo kullandık ilkinde ikincisinde de onu tercih ettim meme reddi yapmıyor ve yavaş akıyor. Anti kolik bebekler için de tercih edilebilir fiyat olarak da piyasaya göre çok iyi 🙏🏻
mavi123_ Nz1 avent. Oğlumda tüm biberonları kullandım hepsinin üzerinde kapağıyla birlikte satılıyorlardı.