2cocuk2kopek Beyzahas mamajoo anti kolik kullanıyorum . Haftasına göre erken doğdu 36 haftalık akışı vs gayet güzel hala daha kullanıyorum ben sorun yaşamadım
Beyzahas 2cocuk2kopek mamajoo antikolik dediğiniz bu biberon mu acaba ben bunu aldım 
2cocuk2kopek tonymontana damlatma derken ne açıdan ben şuan kullanıyorum gayet iyi çok sıcak suyla yıkanmadığında yda mama sıcak suyla hazırlanmadığında sorun olmuyor
tonymontana 2cocuk2kopek biberonu ters cevirdiginizde kendiliginden akiyor bu da bogulma riski olusturuyor bende de var bu damlatma yaptigini gorunce goc kullanmadim avent kullaniyorum oneririm😊
Kbr-cnbrc seva-1 benim oğlum prematüre olmasına rağmen 4 numara orta akışlı iyi oldu yavaş akışlı olanlar cok az geliyor bebekler yoruluyor bence 4 numara emzikli olanı deneyin derim
twobabymomm Nz1 5 6 çeşit avebt dahil hepsini aldım bebeğim sadece lansinohu tuttu 5. Ayından beri onunla içiyor şu an 1 yaşında
Beyzahas ikincibezelyeayak evet bide çok fiyat farkı var denemekten zarar gelmez diyerek mamajoo aldım ben deneyip göreceğim
Bus-ra590 dedimolabilirrr kaçıncı aya kadar kullandınız bende meme mama gidiyorum kaşıkla veriyorum şuan da
Noluyoya Guzelanne56 aynı durumdayım asla çekilmiyor üst ay ucuna geçtim yine yok bu sefer ağlama krizine giriyor
Guzelanne56 Noluyoya yok canım kızım 8 aylık onu hıc kullanamadı yenıdogana göre emme refleksı güçlü bebek bıde dusun
Babybebi Nz1 benim aldığım 0-3m ve 2 damlacıklı canım💐bazı anneler daha küçük ağızda tercih ediyormuş ama sanki bu yeterli gibi eğer sıkıntı olursa tek damlacıklı olanı alırım sadece ucunun aparatı olarak ama sanmıyorum gerekeceğini😅
zeynepsonmez625 Nz1 lansinoh diyorum oğlumda kullandım ilk 6 ay çok ememedi mama desteği aldı ama sonrasında aktif emmeye başladı meme reddi yapmıyor hem