Nz1 philips avent aldım yenidoğan yavaş akışlı olanlar gerçekten cok cok yavaş bebek çekiyo çekiyor zor geliyor bende orta akışlı 3 aydan itibaren kullanılanı aldım 54 günlük bebeğim cok daha rahat kullanıyor ve boğazına kaçmıyor cok memnunum kapağıda var bu arada