Nz1 Philips biberonların kapağı yok sanırım ya da var da ayrı mı alınıyor? Bir de lansinoh marka biberonlar nasıl hangisini tavsiye edersiniz?
Gokturkmom_ Nz1 lansinoh hızlı akışlıydı boğazında kaldığı oluyordu yeni doğan başlığı bile hızlı bence
Noluyoya Guzelanne56 aynı durumdayım asla çekilmiyor üst ay ucuna geçtim yine yok bu sefer ağlama krizine giriyor
aylin_a Gokturkmom_ katılıyorum , oğlum lansinoh en yavaş akışlı olanı 3 aylıkken boğulmadan içmeye başladı. Bu sefer Philips alayım diyorum gerekirse sonra lansinoha geçeriz
prenseslerblogg Nz1 ben lansinoh kullandım kızımda duruyor hala Camdı çünkü sadece ucunu değiştireceğim 🥲
dedimolabilirrr Nz1 oğlumda hem meme hem mama şeklinde gittik avent biberon ve avent emzik kullandık çok memnundum şimdi tekrar avent alacağım. Bu arada kapağı da var
Hamisbirisi1 Dr. Brown’S anti kolik biberon aldım. Çevremde bir çok kişi en son bu biberondan çok memnun kalmışlardı
cisemdurmus Nz1 Dr Browns aldım daha kullanmadım ama çevremde avent ve lansinoh kullananlar da memnundu