kacarrgizem Ben de ilk üç ay ilaç kullandım. Sonra değerler normale döndü ve ilacı bıraktık. Hala her ay kan verip tsh değerlerim kontrol ediliyor. 8 aylık gebeyim. O değerlerle bebeğinize bir şey olmaz tedirgin olmayın sadece ilacınızı düzenli kullanın ☺️