selinkubrasener 6 haftalık gebeyim Tsh değerim 3.91 dahiliye doktoru levatiron 25 mcg ilaç verdi kullanan var mı
Selim_Alparslan selinkubrasener Bende kullanıyorum 7.haftadan beri canım. Düzenli kan verip ona göre doz ayarlıyorlar endise etme 🌸 35 haftalik oluyoruz doğuma kadar da kullanacağız 🎈 kahvaltıdan 1 saat önce alırsan iyi olur sut ürünleri de tüketme 1 saat 🌺
Cansuuert selinkubrasener bende 6 haftalikken 4.8 ile 50 mcg levatiron başlattı doktor düzenli her sabah aç karnına aldım tekrar kontrole gittiğimde 0.9 a dusmustu düzenli kullanmanız gerekiyor ve 1 ay sonra kontrole gidin
selinkubrasener Cansuuert evet bir ay sonra kontrole gel dedi beraberinde folik asitte kullandınız değil mi ve bi sıkıntı olmadı gebeliğinizde değil mi
Cansuuert selinkubrasener evet levatironu sabah aç karna kullandım kan ilacı ve folic asiti de öğlen gibi kullandım arasında 3 4 saat olsun dedi doktor birlikte kullanma dedi bi zararını görmedim çok sukur
Selim_Alparslan selinkubrasener Birçok markanın folik asit var canım. Ilk oğlumda folbiol kullanmıştım. Bunda ise folidoce kullandım 🌸Hayir cok sukur hersey yolunda canım 35 haftalik oluyoruz bir sorun yok🌺
minikari selinkubrasener evet ben 6. Haftadan beri kullanıyorum değerim 6.5 falandı en son geçen ay bakıldı değerim 2 ye düşmüştü şuan 20 haftalığım hala kullanıyorum 😍
annebebekelo minikari merhaba bu değerle endokrinolojiye yönlendirdi mi kadın doğumcunuz acaba, yoksa ilacı kendi mi verdi
tugcee30 @selinkubrasener bende 3 hafta 6 günlükken başladım 25 mg şu an 6 haftalık doktorumun birisi bebeğine bir şey olmaz korkma bu değerlerle dedi diğer doktorumda hemen düşürmemiz lazım dedi
selinkubrasener annebebekelo dahiliyeye gönderdi canım dahiliyede kan aldılar sonra ilaca başlamamoz gerektiğini söyledi