Zeyneppsimsek Momkids- doğum yaptım ben 41. Haftada suyunmgeldi zorunlu yatış oldu sancılarım da yeni başlamıştı anca fetal distres dedikleri durum oldu bebeğimin kalbi kaldıramadı sezaryen oldum
Zxll Merhaba sezeryan da hastane nasıl bende orda takıplıyım bana sorunum olduğu ıcın sezeryan olacaksın dedıler