lux38 ya aynen birkaç kişi bana erkek diyordu Şubat ayı diye post açmıştım orada da birkaç kişi kız demişti ben de açıkçası kız hissediyordum ben de kuru bulantı var kusma yok ama kuru bulantı var Çin takvimi yanlış çıktı kız çıkmıştı 😂😂😂 yani kızımda nee yaşıyorsam aynısını yaşıyorum diyebilirim