sevdaozz penbe_karisi henüz çok erken yanılma payı olabiliyor. Bekleyin biraz daha bence. Sağlıkla alın kucağınıza🌸
Gzde_defne penbe_karisi daha çok erken yanılıyor doktorlar canm bende 11.haftadayım fetal dna ile öğrendim kızım olacak.Sanırım 2026 yılı kız senesi :)
usenmedimyaptimbirvelet penbe_karisi ben oğlumu 11 de öğrendim hatta doktor direkt pipiyi gösterdi bana gerçekten de oğlum oldu 😅 kızımı 14 veya 15de öğrendim sanırım
penbe_karisi Gzde_defne doktorum %90 net bir cinsiyet söyledi artık bakalım haftaya tam kesinleşir ama kesin konuştu hatta bize gösterdi bile
sinemm22 Gzde_defne Nereye yaptırdın canım doktorum Türkiye firması gentanı önerdi bana orada yaptırıcam
penbe_karisi usenmedimyaptimbirvelet evet bana da doktor gösterdi hatta %90 net dedi hatta şok oldum ben söyleyeceğini tahmin etmedim bir baktım pat diye gösterip söyledi
Azlpp afitp bebekte yaygın görülen genetik hastalıklar var mı diye bakılıyor fetal dna yaptırınca 2li 3lü 4lü tarama testlerine gerek kalmıyor
penbe_karisi Moz doktorum net cinsiyeti gösterdi bize dedi oluşmuş yavaş yavaş büyüyecek dedi bacak arasını zorla attı bayağı %90 dedi net yani net konuştu
Mamiko_2020 elifavci tahminde bulunur musunuz rica etsem 🥲Bi kızım var oğlum olsun istiyorum ama bakalım
Mamiko_2020 EsoMom_ ay inşallah 🙏🏻 Doktor göremedi sonra kız gibi falan dedi ondan önceki hafta baya kemikli olacak falan dedi öyle diyince erkek olucak sanırım demiştim kız gibi diyince bi afalladım 🥲