Melike231 Canım, ben özelden şehir hastanesine geçtim. Ebeler cok ilgili ve anlayışlı geldiler şahsen hatta konuştum beni çok korkuttular hep olumsuz konuştular gelmek istemedim dedim ebe de zaten ne zaman güzel bir şey derler ki diyip gülmüştü. Dogumhaneyi 2inci kere kendiler teklif etti gezdirdi. 27 tane tek kişilik oda var çok sıkıntılı durum olmadıkça 2 kişilik yapmıyorlar odaları gerçekten çok temiz ve içime sindi ve şöyle bir şey dedi, burada kimseyi tanımamışsın birden gelmişsin beni sezeryana alın dayanamıyorum yeter diyerek bağırıp çağırarak bizlere yüklenen çok oluyor senin acın olacak ama bizi dinlersen en minimuma indiririz gibisinden bi konuşma geçti. Şahsen ben çok onyargiliydim hatta post açtım bunun içinde memnun kaldığıma daire geç olmadan git gör hoşuna gider inşAllah💖 36 haftaliğim dogumum olursa mutlaka yazarım buraya🎀