tonymontana bende ayne seyi yasiyorum ,umut olsun insallah ,bende 11+3 ikili test verdi Sendrom down risk 1/306 cikti ,tup bebegim benim evlilik12 yil sonra gelen mucizise .Hic bi test yapmadim reddetim cunku ilk defa 38 yasinda gebelik kaldi ,vazgecmek istemedi cunku cok onu bekledim .Sonra detayli ultrasyonda girdim bebek hep organlar bakmislar cok sagalikli ,tek burun kemik kisa geldi 24 hafta ,5,9 mm ,ama usg herseyi normal cikiyor zamanda buyuoruz .Yarin 36 hafta gecicem ,ve ne kadar gun yakin okadar cok korku var .Tek dua sagalikli kizimla kavusmak .Allahta cok guveniyorum .İnsallah heppimiz sagalikli evlatlar kavusuruz 🤲🤲🤲