Bebeğim 4 günlük bizimde muhtemelen sarılığı başladı. Uykudan uyandıramıyorum ne yaparsam yapayım. Memeden her zaman emmiyor. Bende sağıp enjektörle veriyordum artık onuda almıyor biberonla veriyorum bir iki defadır. Çok zorlanıyorum ya ağzını sıkıyor resmen hiçbir şey açmıyor. Kaka cıvık ama idrar yoktu bugün tam gündür. Yarın kontrole gideceğiz bakalım ne diyecekler