6 günlük olduk 2 gündür sarılığı var ama hafif uykuya düşükünlüğü de sadece bir gün oldu şimdi düzeldi emiyor fazlasıyla kaka ve çiş yapıyor doktora kan alınmasını istemediğim için götürmüyorum sonuçta eğer değer fazla değilse küveze girmeyecek öneriniz var mı en hızlı nasıl geçer