Merhabaa, benimde BAT 21 görünüyor, birkaç aydır beklenen tarihten daha geç oluyorum. Dün akşam çok fazla belirtim olduğu için test yaptım (prodoctor) benim gördüğüm bir çizgi vardı, eşime olduğunu ispatlamak için baya mücadele verdim ama o da gördü. Sabah ilk idrarla denedim bu sefer hiçbir şey çıkmadı. Oldukça da hayal kırıklığı oldu :(