Annekuzusu123 malesef bende gebelik öncesi diyabet var ama çok sıkı diyet yapıyorum şekerimi yükseltmiyorum ama ister istemez diyabetinde etkisi olmuştur. Bebişin erken doğma ihtimali olduğu için doktorum kilo aldırmaya bak demişti. Muz,kaşar,ceviz,avokado ve yoğurt sık sık tükettim 🥰 bu haftadan sonra artık biraz daha salıcam çünkü kritik eşiği aştık doğsa bile iyi kilosu dedi doktorumuz