Masallah_21 Kesin kız dedi sağlıkla gelsin çok mutluyum bı oğlum var ❤️kız olmasını çok istiyordum rabbim sağlıkla hepimizin gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻
ikiprensannesii_ Masallah_21 19+4 öğrendiniz bende sizinle aynı haftadayim hala öğrenemedim. Sağlıkla gelsin inşallah. Benimde bir oğlum var doktor en son kıza benziyor dedi ama kaç defadır gidiyorum göstermiyor diyip duruyo. Herşeyin hayırlısı
Anneyim20 Masallah_21 Bizde Veyis hocaya gidiyoruz bizede tahmin erkek dedi bugün kadın doğumda narin hoca kıza benziyor dedi Yarın tekrar gidicem anlayanlar yorum yapabilir mi
QueenBahar_ Masallah_21 çok sevindim Allah gönlümüzden geçeni kucağımiza versin Sağlıkla alırsınız inşallah prensesi 🌸🥰 Banada dua eder misiniz yarın cinseyet öğrenmeye gideceğim de 😅😍💖💙
Masallah_21 ikiprensannesii_ Bende kaç defadır gidiyordum kendini saklıyordu sürekli ya kordon bacak arasındaydı yada kapalıydı en son 15 haftada gittim kıza bezsiyo net değil ama kordon var dedi bu defa gittim içeri girdiğim gibi çikolata yedim ve su içtim hareketlendi kendini gösterdi net kız dedi cnm
ikiprensannesii_ Masallah_21 AA saglicakla gelsin inşallah prensesiniz bende pazartesi günü. Çeşit çeşit çikolata meyve suları filan hiç kiyamadi açmadı bacakları
Masallah_21 QueenBahar_ Rabbim her iki meyvedende tattirsin inşallah gönlünüze göre versin bizim ailede kız bebek yok o yüzden çok heyecanlandım 🥰darısı başınıza inşallah
Anneyim20 Masallah_21 Bugün ilk defa narin hocaya gitim diğer iki çocuğumda da kızımda Veyis hocaya gitim oğlumda Hıdır hocaya bunda da Veyis hocaya gitim Zaten devlet hastanesi berbat gitmem bidaha
pembeayakkabilikiz Masallah_21 saglıcakla gelsın miniğiniz 🌸 benımde bir kızım var bir oğlum olsun ıstıyorum cınsıyet belli değil daha erken☺️ (tabi cınsıyet çok önemli degıl aslında sağlıklı ve hayırlı olsun önceliğim o ama Allah’ım sen konuyu biliyorsun ☺️)
Masallah_21 pembeayakkabilikiz 🥰 Teşekkür ederim cnm benim Rabbim gönlüne göre versin önce sağlıklı olsun inşallah rabbim erkegide tatirsin ❤️
Masallah_21 ikiprensannesii_ Öncelikle sağlıklı olsun inşallah gösterir bu defa gönlünüzce olur valla insan merak ediyo ya elde değil 😁
ikiprensannesii_ Masallah_21 aynen çok teşekkür ederim 🥰 ayenn inanılmaz merak ediyorum ikinci gebeliğim olduğu halde sanki ilkmis gibi heyecan dorukta
Masallah_21 Anneyim20 Ya devlet berbat ilgilenmiyorlar ki valla ben bı kere diğer oğlumda gittim daha gitmedim resmen sanki zorla bakiyolar