dilaradoyan Ebus80 küçük değil ama dışı daha akışkan diğeri gibi yapışmıyor dile ve kokusu belirgin değil
Esra-4151 Arkadaşlar bende regenesis kullanıyordum ama doktor ona sonra başlarız şimdi sadece folikasit iç dedi alamadım henüz içsem sorun olur mu acaba 4 haftalık hamileyim