Ebus80 Arkadaşlar vitamin olarak renegesis Max başladi Doktorum fakat ben bu ilacı içtikten yarım saat sonra kusuyorum çok etkiledi beni bunu yaşayan var mı
Daisyy000 Ebus80 İlk gebelikte ful onu kullandım, 2.hamileyim yine onu kullanıyorum hiç problem yaşamadım, kahvaltıdan hemen önce içiyorum. Siz yatmadan hemen önce bi deneyin isterseniz
Mor-kelebek Ebus80 benimde gebelik başından beri yoğun bulantım vardı canım. Regenesis Max kullanıyorum ama benim bulantım genelde sabahları veya akşam üzeri oluyor 5-6 gibi o yüzden yatmadan hemen önce alıyorum bulantımn sebebi o değil muhtelemen çünkü ilk kızımda da doğuma kadar kustum. Ama sen bir dene istersen akşam içmeyi yada doktoruna danışarak değiştir
bluemom24 Ebus80 ben de bir kutu bitirdim regenesis var 30lu hapı 2 ayda bitirdim kokusuna tahammülüm yoktu içtiğimin ertesi günü bulantım oluyordu normalde olmamasına rağmen bu ay ocean mummy başladım kapsül olarak daha ufak bi hap ve bende bulantı yapmadı
dilaradoyan Ebus80 ay onu bende içemedim çok koktu bana. Başka öneri isteyin doktorunuzdan bana ocean mummy vermişti içemiyorum diyince
dilaradoyan Ebus80 küçük değil ama dışı daha akışkan diğeri gibi yapışmıyor dile ve kokusu belirgin değil