edabolukbasi3- Dmlirmak hormonlardanmış bende yeni öğrendim ilk hamileliğimde yoktu bunda çıktı 🤷🏻♀️
edabolukbasi3- Dmlirmak şöyle chatcptye sordum renk değişikliği olursa büyürse falan o zaman cildiye doktoruna gitmek gerekliymiş
Dmlirmak edabolukbasi3- ha yok çok şükür küçük Allah’tan anam hamile kalsan bir dert kalmadan bir dert anne olmak şimdiden zor vallahi ama iyi olsunlar da razıyım
Emlly edabolukbasi3- evet ya bendede çıktı iki hamileliğim dede yoktu ama bu kez bende görüyorum küçük küçük lekeler 🥲
dilaradoyan edabolukbasi3- genelde göğüs kısmının üstünde toplanıyor sanırım. Benimde kol altımda ve boynumda çıkmıştı. Hormonlardan dolayı normal