Plansizgebe takip ediyorum. Eğer uykusu gelmişse o an inatlaşma yaparsa o zaman ağlayınca katılma nöbeti geçiriyor. Kardiyolojiye götürdük ama sorun yok dediler. Çok şükür bayağıdır olmadı. Rabbim düşmanımı dahi bebeği ile imtihan etmesin. O çaresizlik korkunç bir duygu