esraEb kız kendine ne zulüm ediyorsun sen elinden geleni yapıyormuşsun zaten benim oğlum da öyle . Asla yerinde durmaz sürekli tırmanır şöyle anlatim sana milyonlere kafasını vurmuştur kaç tomografi çekildi. 18 aylıkken dudak bağını düşüp yırttı 2 yaşında kolumu kırdı aylarca alçıda kaldı 2 yaşında ön dişini kırdı ön dişi kırık kaç kere dolgu yaptırdık geri düşüyor sonra yaptırmadık. Bir iki kere burnunu vurdu film çekildi şükür kırık felan çıkmadı. 2,5 yaşında ameliyat oldu kasıktan sürekli birşeyler kaldırmaktan kordon kisti oldu. 3 yaşında parfüm içti. Sabaha kadar hastane de kaldık. Ve inanırmısın asla yanımdan ayırmam sürekli gözüm üstündedir kimseye emanet etmem. O uyanıkken ben asla uyumam uzanamam. hepsi kaşla göz arası oldu hala da canının değerini bilmez asla yerinde oturmaz laf dinlemez oturmayı uzanmayı bilmez uyumayı sevmez sürekli tırmanır atlar zıplar . Sağlıklı sıhhatli olsunlar hep inşallah. Bende senin gibi olduğum dönemler oldum çok ağladım dert ettim valla o zmaan daha kötü oluyor hem kendim hem çocuk daha kötü oldu boşver canını sıkma büyüyecekler Allah’ın izniyle durulacaklar inşallah sen kendini suçlama bazı çocuklar böyle hareketli işte bize düşen artık kabul edip gözümüzü üzerlerinden ayırmamak