Eslem01 canım ben histeroskopiyi erhan şimşek doktora oldum. Bu doktoru cok övdüler özellikle bu konuda basarılıymıs. Doktor saddce salı günleri ameliyat yapıyor. Adet bitiminde hemen yapılması gerekıyor ameliyatın, yoksa rahim kalınlaşıyormuş. 3 bin verdik biz. 10 gün falan oluyor ameliyat olalı. Hemen aynı gün toparlandım taburcu oldum rahattım. Anestezi aldım. Yarım saat falan süren bi operasyon zaten. Ben gazıantepden sırf bu ameliyatı olmak için gitmiştim, aynı günde gazıantepe geri döndüm.