Nryseda Kubrass canım ben Yenişehir hastanesinde holdun conava ya gidiyorum. Arkadaş tavsiyesiyle gittim. Şimdilik memnunum. İnşallah doğumumda kolay olur. Arkadaş çok memnun ordan
Kubrass tugcesakir33 biz aradık sekteri doktor hangi hastaneye isterseniz gelir dedi pek bilgi vermedi açıkcası suan için gelme imkanım olmadığı için doğum ücreti vs hiçbir bilgiye ulaşamadım 😒
tugcesakir33 Aselnaz33 aynen bende takipteyim seni merakla kzuum hadi hayırlısı ile Doğumun olur sağlıkla gelır Prenses☺️Arzu hnmın sayfasında paylaşır bakacam Perşembe 😊😊sen de iyi olunca Doğum hikayesi isteriz inşşşşşş🥰
Beddaio Aselnaz33 ben de arzu hocaya gidiyorum. Sanırım dogum yaptınız, normal veya sezaryan mı arzu hoca genelde epizyotomi yapmıyor bilgi verir misin?
tugcesakir33 Kubrass evet özel muayne olduugu için hastane tercihin var ama genelde cty hospital da yaptırıyor yerine çok yakın olduğu için 3000 e mal oluyor hemen hemen hastane ile birlikte
ceco Kubrass normal düşünüyoruz bir sıkıntı çıkmazsa inşallah ben kendisine gitmiyorum Acıbadem e gidiyorum ama iyi yorumlar duydum kendisi hakkında
Miniks29 Kubrass Mersin’de Doğum yapacak olsam kesinlikle tek adresim olurdu canım kardeşimin Doğum doktoru Harika bir adam ve çok deneyimli🤗 inşallah memnun kalırsın sende sağlıkla kucağına al🤗🙏
Evrem33 City Hospital günhan doluoğlu , aynı hastanede dilek hanıma gidiyordum normalde aylardır sonradan tavsiye üzerine günhan beye geçtim ve çok memnun kaldım tavsiye ederim 👍ucret de normal 1300 sezeryan 1500 sanırım
tugcesakir33 Aselnaz33 Perşembe takipteyim bakacam inşş öğlen paylaşıyor genelde benım kızımnda paylaşmıştı birde bişey soyayım toplam arzu hnm hastsane ne kadar ödicen cnm