semrakarahan Nesli2101 bende oyleyim canim 24+3 haftaligiz ama goren karnin pek yok diyor ama bende basen ve kalcaya aliyorum galiba anlamadim gitti oralarim daha genisliyor
Miniminicikkk Nesli2101 17 haftalığım karnım dümdüz doktor bile diyor bu göbek nerde ilk haftalarda çıktı sandım hamile taytı felan aldım hep gazmış 😂😂😂
blackeagle semrakarahan ay bende ayni senin gibiyim 27 haftalik olduk karnım bi minik kavun gibi ancak ama kalçalarim ve bacaklarım bildiğin küp gibi ya sanki bebek orda😄
Sngl_mhmt Benimde hiç yok yemek yersem azcık çıkıyor sabah bi kalkıyorum dümdüz karnım 😐 bide ben çok zayıfım zayıfların karnı daha belli olur derler ama hiç alakası yok
Mervenin Nesli2101 31+3 üm yeni yeni büyüyor son haftalarda daha çok büyür derlerdi bana hep bende kafama çok takardm
denizannee Nesli2101 15 haftalık benimde sabah hafif çıkıntı var yemek yer yemez 6 aylık oluyorum 🤷🏼♀️
Fulisko 21+5 benim baya büyük hatta bazen otobüslerde minibüslerde hamile olduğumu farkedip yer veriyorlar😂
Sengulkrgz Nesli2101 boaver karin buyumemesi en guzeli ben 16 haftaligim ve 6 aylik gibiyim ve asiri rahatsiz oluyorum ilerisini dusunemiuorum
ddmnrdgn Nesli2101 ne güzel :) 24+2yim sadece 2 kilo aldım bu zamana kadar ama maşallah hacıyatmaz gibiyim 😂
Tubakrts Bence şanslısın canım benimde öyleydi 22 den sonra birden büyümeye başladı ama hala o kadar da büyük diyemem. Hateketlerimi kısıtlamadı şuan 28 haftalığız yeni yeni yoruyor beni. Daha rahat bi gebelik geçirirsin 😊
semrakarahan Nesli2101 benimde kizim olucak canim bilmem derlerya erkek daha toplu durur kiz daha daginik durur die benm vucutta oyle oldu