Seyda-06 o ilaçtan degil aslında carpıntı ilaç dozu yetersizliğinden oluyor en son ne zaman baktırdın troitine dozu yükseltirler büyük ihtimalle benim de bu sekilde sikayetim oldugunda gidiyorum tahlil yapıyorlar doz yükseltiyorlar saglık ocagındaki ebe bana da söylemişti yoksa ac karna zaten diyip içip hemen kahvaltı yapıyordum dedigine göre sabah ac karna 6 veya 7de kullanırsan ve yarım saat kadar hiç bişey yemeyeceksin ama düzenli bi şekilde bu dengeye sokuyor ben 5seneyi gecti kullanıyorum düzensiz kullandıgımda farkettimki carpıntım oluyor cünkü içiyorum kahvaltımı hazırlıyorum anca o zamana kadar