Benim de 26. Haftadan beri sulu akıntı gelıyo ama 200 ml bardaktan su döküyormuş gibi düşünün öyle bişey bende su sandım farklı farklı dr gittim ama enfeksıyona bağlı akıntı dedi 31 haftadayım su olsaydı suyum bıtmıştı herhalde sımdıye haftaya keısm belli olcak su mu akıntı mı