Mehmettugce ozenmerve36 ikinci defa serklaj yapılacak ne demek ilk defa karşılaşıyorum bu durumla riskli bir durum olduğunu düşünüyorum başka bir doktora görünmenizi tavsiye ederim
ozenmerve36 Mehmettugce doktorum zaten perinatoloji uzmanı ilk dikişimi de o atmıştı güveniyorum kendisine o takip edelim şuan rahim ağzı iyi durumda açılma da yok dedi ben riske atmayalım deyince tamam tekrar yapılsın dedi
ozenmerve36 Mehmettugce sizin doğumların arasında ne kadar var mesela 3. ve 4.serklajı ne zaman oldunuz
ozenmerve36 Elifmehmetemin demek ki öyle bir şey doktoruma güveniyorum aslında rahim ağzı dokusuyla alakalı olabilir ya
ozenmerve36 Mehmettugce benim 1 sene oldu diğer serklaj oğlum 11 aylık belki dikiş o yüzden açılmıştır kısa sürede tekrar hamile kaldım dokular kendini toparlamamış olabilir