Annekuzusu123 Ceren27 tam 32 olduk uykusuzluk mahvediyor beni oğluşum olacak Allah izin verirse doğum şekli mecburi sezeryan yani ikinci olduğu için Eylül 25i demişti en son ama kesin demedi hayırla sağlıkla gelsin de hazırlıklar bitti sayılır kargodakiler hariç 😂
kaktuscicegi_ 34+5 den bildiriyorum tuvalete kalkmaktan zaten uyuyamıyorum. Sıcak basmaları sağıma mı yattım soluma döneyim stresi ile üç saat uyuyup sabah zombi gibi ayağa kalkıyorum 😂