Ben de 30 haftalıktan beri aynı durumdayım, önce 3-4 saate düştü uykum onda da hiç derin uykuya geçemeden 4 gibi uyuyup 7-8 gibi kalktım ama sıfır dinlenme sonra ben bundan dolayı sürekli eşime dert yandım, bir baktım 32 haftalıkken artık o derin olmayan hafif uyku hali bile yok 😄 gündüz yada sabaha doğru ara ara uyuduğum 1 saatlik uykular başladı.
Sonra eşim 1 hafta gece işe gitme durumunda kaldı o sürede gece anneme geçtim ve sanırım yer değişikliğinin etkisiyle gece 1-2 de uykum gelir oldu sabah 6-7 ye kadar uyuyordum, bu arada 2 kere uyanıyordum ama dert değil 😄
Şimdi oradan gelen alışkanlığı evimde devam ettirmeye çalışıyorum 1 de uykum gelmiyor ama hiç değilse 4 te falan uyuyabiliyorum sabah 9-10’a kadar