Herkese merhaba geçen hafta bugün önlem amaçlı serklaj atıldı iki sene önce 23 haftalık erken doğumum olduğu için yarın kontrollüm var çok heyecan yaptım nasıl geçeçek herşey yolun da mı diğe bu bi haftada zaman o kadar zor geçti ki sanırım evde yatmaktan can sıkıntısından öyle geliyor insana bi an önce yarın olsun istiyorum
Kendimi çok iyi hissediyorum ağrım sızım hiç bişey kalmadı eskisi gibi hissediyorum sadece ara da bi batma oluyo sizler nasılsınız nasıl geçiyo günleriniz