mervegunerr önden gitmeyle doğumun ilgisi yok haftasına göre oluyor doğum 36 haftalıktır 2 hafta öndedir yine 36 sayılır benim bebişim en başından beri bi duramadı zaten zorla kaldı içerde riskli gebelikti son 1,5 ay hastane de yattım progestanlarla iğnelerle durdurdular planlı değildi ani oldu kordon dolanınca kalp atışları yavaşlayınca diğer gün sezeryana alındım 🤣🤣