mervegunerr İyi geceler canım benimde tam da o haftada kontrolde 10 gün önden gidiyordu kilosu 1600 ve suyu bi tık fazlaydı şeker yükleme yapmıştım sınırdaydı a ma şekerim yoktu. Sanırım o ay çok hareketsiz kaldım ve karbonhidrat ve şeker ağırlıklı beslendim o yüzden öyle oldu doktorum diyet önerdi dahiliyeyle diyetisyenle falan ama ben kendim yaştım çünkü yemeği falan azaltmıyorsun şeker ve karbonhidratı kesiyordum ve her gün 30-40 dk normal tempoda yürüyüş yaptım .Geceleri meyve tüketmeyi çok severim onu bıraktım . Eğer ki başka bi sebep yoksa şekeri bi azalt etkisi olur belki