Kabiyra00 [silindi] Ay hiç kimse gelmedi aklıma, tavuk dedim istemsiz. Sonra internette böyle bir şeye denk gelmiştim, orda da tavuk diyordu o geldi aklıma 😂 sanırım en iyi tavuk saklar beni 🤪
ballilokmam Kesinlikle eşim ❤️ değer verdiği tüm eşyaları minicik kırıştırmadan çizdirmeden tertemiz saklar. Beni de öyle koruyup saklardı şüphesiz 🌸
YyyyYasemin [silindi] benim eşim çiftçi kesin tarlaya giderken yada damda mallara bakarken kırardı beni 🤣🤣🤣
[silindi] LadyX bende bir ablayim gerçekten de öyle Koruyuculuk konusunda anneyle eş değer oluyor bazen