[silindi] Kızlar 1 haftalığına yumurtaya dönüşseydiniz sizi kırmadan saklaması için kendinizi kime emanet ederdiniz ??
visnelicheescake [silindi] ben EŞİM derim nedeni de şu ben annemden de çok çektim çevremden de çok şey görüp yaşadım evlendikten sonra ona ne yaparsam yapayım beni tek incitmeyen kişi onu gördüm o yüzden eşim 🥹🥹🥹
Deleted33000 [silindi] ben 10 yaşındaki kızım derdim o çok güzel sarardı beni kirilmama izin vermezdi
annesim220508 [silindi] annemle eşim arasında kaldım eşimin etrafında çok insan var birine yanlışlıkla denk gelip kırılabilirim annemde som karar kıldım 😂