Nur67 10gün oldu benım:( adetin 2. veya 3.günü gütmelisiniz ya da asetin 2.-3.günü hormon tahlıllerini baska biyerde yaptırıp gitseniz iyi olur.. ben adetin 3.günü baska doktora gittim tedavi iin tahlillerim va yapıldı ama o aksam tekrar ahmet hocadan randevu aldım adetimin 6.günü gittim. Ama bir iki gğn daha erken gitsem belkı verdiklerine baslamak icin daha iyi olabilirdi