Bugun tekrar baska bir doktora gidip folikul baktirdim bu ay sol taraf yani tıkalı tüpün oldugu yerden yumurtlama olacak gibi duruyo 12mm olmus cunku. Laparaskopiyle ilgili dusuncelerini sordum kesinlikle olma her bir darbe yumurtalik rezervini etkileyebilir tıkalı olmasi birsey degistirmez gebelige engel degil dedi icim rahatladi ama iste suan soldan yumurtlayacak olmam ihtimali dusurdugu icin ister istemez zaman kaybi gibi geliyor beklemek